Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на венеца за оборотите на коляновия вал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на венеца за оборотите на коляновия вал

    Утре смятам да се занимая сам със смяната на венеца за оборотите на коляновия вал , тъй като попаднах на кадърни майстори ( за пореден път), причината е , че смяняха коляновия вал и не са погледнали (измерили), че новият е с по-малък диаметър. Иначе всичко е наред по мотора, само от този венец и присадения датчик се бърка цялата работа (явно) .
    Та въпросът ми е - как да процедирам със смяната му? Разбрах, че можело да не се сваля целият двигател, а само да се разкачи от скоростната кутия и да се "килне" на една страна... А?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

    Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

  • #2
    Оня ден брах плодовете на глупоста си да не сменя проверената си лагер помпа на ск. кут дето си слагах, и след като се появи виене, поех смело колчето за сваляне на ск кут.......хамалогия си е, да го правиш на улицата или пред блока е доста трудно.......питах трима човека(щото досега ми се е налагало само да ги свалям, без да ги качвам наново), и тримата ми казаха различни варианти, вариращи от откачане на двете полуоски от двг, откачане на тампона откъм ск, кут, килване на двг леко напред и надолу, като някой казаха че и болта на главините трябва да се отвият......аз реших че понеже съм със свалени калници радиатор и гредите отпред, ще ми е по лесно с макара над двгто да го откача целия, без хидравличните маркучи за сервото, придържайки го с макарата отгоре и с подлагане отдолу за да насоча сккут в подходяща посока......откачаш трите болта на стартера също предварително, развиваш болчетата на съединителя, и после 6те големи на маховика.....аз свърших цялата работа за общо 7 часа, това от изгасянето на двг, до последващото запалване, но все пак аз махам доста неща дето ми осигуряват по добър достъп, като вх пластм колектори и прочее, в твоя случай може и да е различно......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Благодаря адаш! Както винаги полезен! Аз ще го правя в сервиз, ще има хора да помагат и с акъл, и инструменти, но все пак исках да знам горе-долу за какво иде реч. Ще се опитам да направя и снимков материал! Не вярвам да се оправя за 7 часа, а за 2 дена... Днес едва отвих болтчетата на стария венец, явно са залепени, та ги киснах с коресилин, а там ще е по-трудно сигурно.
      А ми предстои и смяна на тампони на горни и долни носачи... ЧУДО!
      Last edited by nmushnikov; d.m.y г., 21:38.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

      Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
        Не вярвам да се оправя за 7 часа, а за 2 дена...
        Два дена в сервиз и при повече от 1 човек да пипа по колата, и при положение че ще прави само това си е много, ако и носачите сминят, тогава си е играчка верно.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Няма те да го правят, а аз, като ползвам помещение, помощ, съвети и инструменти. Затова са двата дена, пък и знае ли се каквооще ще "роди"? Все пак е Алфа! Затова си я обичам - винаги ме изненадва!
          Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

          Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

          Comment


          • #6
            Шефовете може да трият темата!
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

            Comment

            Working...
            X